Brilliant Shine

כתובתנו:
בורסת היהלומים
מגדל יהלום קומה 5

סל קניות

סל קניות

Uncategorized

חנות תכשיטים יהלומי מעבדה

יהלומים נחשבים למוצר נחשק ומבוקש מאוד, אך כידוע מדובר במוצר יקר שמחירו מרתיע לא פעם אנשים רבים מלקנותו. לא מדובר על מוצר שהתייקר פתאום האחרונות, יהלומים נחשבו מאז ומתמיד למוצר יקר ונדיר. 

מדוע יהלומים כה יקרים

יהלומים בצורתם הטבעית נוצרים מפחמן שהתקשה והתמצק במעבה האדמה לאחר שהתחמם בטמפרטורות גבוהות מאוד. פעולות רבות נדרשות על מנת למצוא את היהלומים, לנקותם, ללטשם ולשווקם. כתוצאה מכך עלותם יקרה מאוד למרות ואולי בגלל הביקוש הגדול אחריהם. 

מהם יהלומי מעבדה

עם השנים פותח רעיון מהפכני שגרם להוזלת מחירי היהלומים בעשרות אחוזים ולא פגע כלל באיכות נקיונם. איך הפלא מתרחש? חוקרים זיהו במהלך השנים כי ניתן להשתמש במינרל גרפיט – מינרל שדומה מאוד בהרכבו הכימי לפחמן – חומר הגלם המקורי שמנו מופק היהלום, לחממו במעבדה בטמפרטורות גבוהות מאוד המדמות את תנאי הייצור הטבעיים של היהלום ועל ידי כך ליצור יהלום בעל תכונות זהות ליהלום המקורי, ללא כרייה, ללא העברה בין יבשות לצרכי שיווק, עם הרבה פחות צורך בליטוש ומעל הכול: ברמת ניקיון גבוהה מאוד. הוזלת עלויות דרסטית בהליך הייצור של היהלום מביאה להפחה דרסטית בעלויות רכישתו ובהנגשת יהלומים גם למי שאינו יכול להוציא הון עתק לרכישת יהלומים. 

האם תכשיטי יהלומי מעבדה איכותיים?

רבים תוהים ושואלים האם יהלומים המיוצרים במעבדה שווים באיכותם ליהלומים טבעיים? חוקרים שבדקו לעומק וערכו השוואות בין יהלומים טבעיים ליהלומי מעבדה מצאו כי אין הבדלים בין סוגי היהלומים בין מבחינת איכות החומר ממנו  הם מיוצרים ובין מבחינת נקיות החומר. 

אצלנו ב- barlliant shine מייצרים יהלומים במעבדה ומוזילים את עלות היהלומים ללא היכר. אנו מאמינים כי חנות תכשיטי יהלומי מעבדה מציגה סחורה איכותית שאינה נופלת ברמתה מכל חנות תכשיטים המוכרת יהלומים טבעיים. אנו מאמינים כי גם לאנשים מעוטי יכולת מגיע להתחדש ולשמוח עם תכשיטי יהלומים ואנו שמחים כי יש בידינו את האפשרות להוזיל עבורם את עלות התכשיטים ולהנגיש אותם גם ליכולותיהם הכספיות. אין דבר שמשמח אותנו יותר מלראות לקוח שיוצא מרוצה מהחנות שלנו עם תכשיט יהלום איכותי שהוא רכש אצלנו. תכשיטי יהלומי מעבדה נמצאים כולם תחת אחריות מלאה כמובן וניתן גם להחליפם לאחר הקניה במידה ומעוניינים בכך.